sâmbătă, 29 martie 2008

am creat tampenii

plictisit de absurdul cotidian si al refrenurilor obsendante , am decis sa scriu tampenii. intradevar , ati citit bine , tampenii . nicidecum cele vulgare si fara de gust care dintr-un hazard cosmic se intampla sa fiti obligati sa le respirati pe propria voastra piele . evident nu vorbim nici de acele tampenii "dragute" cum ar zice cei cu inima usoara , caracterizate prin dorinta stupida de a folosi fiecare moment util numai pentru a simula o oarecare scanteie"artificiala si ea" NU ..si iarasi NU .. nu pot vorbi de ele fara sa fie in detrimentul "tampeniilor pure" . pot afirma insa cu tarie si curaj virtuos ca ceea ce scriu acuma este o mare tampenie , dar este una cu un scop . vedeti dumneavostra dragi "cititori" deja am introdus 2 notiuni aparent opuse dar in acest context , relevator numai celor "tampiti" , veti gasi de fapt raspunsul la acea intrebare care va macina constiinta : "la ce m-am gandit cand am facut tampenia aia?" . scopul tampeniei perfecte este insasi perfectiunea . nu , va rog chiar, insist chiar mai "lecturati" putin .. haideti sa ne gandim , credeti ca acei mari oameni din istoria asta mincinoasa a omenirii nu au fost considerati aproape toata viata lor niste "tampiti" ? oare acuma nu intalniti acele cazuri unde povestile marilor oameni incep din tampenii ? "a cazut sub albie" si a ajuns un poet de "geniu", "i-au placut ziarele" si a ajuns "mogul" de presa"toparlan", "i-au placut cladirile" si a a ajuns sa "revolutioneze" arhitectura sec xx, "i-au placut femeile" si a ajuns "ucigas" in serie. toate sunt exemple ale tampeniilor , natura insasi e o tampenie . in consecinta , cine este mai tampit eu ? sau voi...

6 comentarii:

Anonim spunea...

eu ce?

Anonim spunea...

Mananci cacat, frate tu nu citesti ce scrii ?!?

Anonim spunea...

laba

Anonim spunea...

bah...gata..fara injurii pe www-uri labari tristi ce sunteti.
oricum mare prostii ai scris si sunt mandru de tine.

Nyck88 spunea...

gandesti profund

Anonim spunea...

Bai cocalar imputit esti tu prea prost si nu stii sa citesti.