marți, 10 iunie 2008

o usita..




Era prima zi de primavara si soarele batran ardea pe tronul sau in zenit aruncand orgolios nepasare in jurul sau. Era prima zi cand ma plimbam pe acea poteca , acel drum abandonat si pavat cu iluzii si fantasme . Din umbra unui astru am intalnit deodata in cale o mica portita . O usita doar cu 3 picioare . Care , ciudat , i se inmuiau cand ma uitam la ea prea atent . Ce era ? nedumerit intreb
"-ce esti?"
"- liniste"
"-esti scaparea mea?"
"- liniste zgomotoasa"
"-ma vei lasa sa scap de bizarul vietii, de zid , de minciuna ?" gandurile imi fugeau .. "sa-l iau la fuga? sa pravalesc pe crudu-i lemn in mod absurd tot ce mi-a facut?"
"-liniste tulburata" se parea ca poate sa-mi citeasca gandurile... "CE ERA?"
"-te vad nesigur ...nu esti tu nu? sunt oare lasat sa ma desfac la nesfarsit in aceasta comedie lipsita de amuzament?"
"- ce zeu si-a oferit pasiunea insangerata unei vendete impotriva-mi?" ce..eu nu puteam atinge nemurirea , cunoasterea absoluta?
"-NUMAI EI?" tipam eu ... dar degeaba
"-se pare ca numai ei..." imi ziceam lamurit
"-liniste absorbita de lumina soarelui "
Candva as fi avut dreptate , atuncea eram doar eu si scaparea ce ma sfida inca imi parea in lungimea bratelor desfacute si aruncate cu dorinta spre ea . Orice as fi spus , ea emana numai tacere... da..dispret .. URA.. Timp ce mintea mea se sugruma in vechile idei , am regasit intruchiparea urii si a dispretului ...erau ochii rosii ce ma privreau prin gaura cheii , veghindu-mi miscarile intocmai unui judecator imbatat cu ura .
Totul se derula asa repede , m-am decis si am deschis usa , trebuia sa vad ce era INAUNTRU ....
Am fortat usa , am vrut sa arunc macar un ochi in propriul iad , in purgatoriul gandirii mele .
Usa se deschide , intunericul zici ca era imprumutat din oceane de smoala dar .. in departare, colorand peisajul grotesc , erau doi ochi .
NU le puteam deslusi mersul , tinta...tot ce stiu e ca respiratia o pierdusem , mirosul , gustul , erau toate uitate .. erau doar ochii meii ce astepatu infruntarea, intalnirea ..
"-BLESTEMAT fii tu ,, ARATA-TE!!" totul era prea mult... soarele cazuse in capcana nadirului cenusiu si plin de cenusa .. Eram doar o entitate a lumii , a mea . Eram doar o fractiune a universului , eram bucatica ce fusese destul de nebuna sa incerce usa universului.. chiar sa o forteze ...
"-arata-mi iubire!! da-mi universul pe o tava , trage-ma in Walhalla ! OMOARA-MA ... " ziceam cu ultimile mele suflari incadescente ... sufletul era cenusiu, eu ardeam de mult , doar speranta ma tinuse pana in acel moment.. eu eram in soare..
RASPUNS: "- linistea se ridica zgomotos , si aruncand o ultima privire jalnica muritorului duce un deget la gura si sufla un nesfarsit .. Schh......"

6 comentarii:

Anonim spunea...

in intrarea zbuciumata a rasaritului alergic am hotarat sa imi incarc revolverul cu suferinta si claustrofobie si sa ma revars asupra craterului de minciuni ce incearca sa para lumea

vezi.. toata lumea poate "filozofa"

bizon_stelar spunea...

eu nu incerc sa dau un exemplu . eu incerc sa ma deschid . daca chiar nu-ti convine ce scriu , ofera tu un exemplu si promit ca o sa citesc

Anonim spunea...

@anonim, frate, termina esti stresat cu atacurile astea.Nu inteleg de ce te iei de el cand sunt o gramada de cocalari de 12 ani ce emana prostie si fac din blog portal. Nu dati nume, va feriti ca fecioarele...
Bizonule, keep up the good work, si mult succes la BAC, sa-l treci cu bine sa faci ce vrei tu dupa aia.Si, bineinteles, sa nu renunti la blog!
O seara buna!

Anonim spunea...

imi place mai mult cum scrie anonim ala

Anonim spunea...

hai sa clarificam unele lucruri..

1 nu imi apartin toate posturile "anonim"-e

2 adicatelea cum iti pui tu, mai un_blogger_oarecare, problema? vrei sa insinuezi ca daca omul nu e cocalar si asculta oasis atunci trebuie sa ii laudam daca nu, chiar sa ii promovam ineptiile?..

3 crezi ca daca ma semnam "un_blogger_oarecare" sau cine stie ce alt titlu cules de prin tomberoanele internetului era ceva diferit?

bizon_stelar spunea...

daca vrei sa reconsideram toate lucrurile care pot fi considerate ineptii hai sa vorbim despre "anonimi" care au talentul nemaipomenit sa fie in acel dulce stil romanesc "gica contra" . stii ce? daca vrei sa comentezi si sa contra comentezi , du-te te rog frumos pe acele bloguri unde oamenii isi scriu experientele zilnice cum ar fi :meciul de fotbal care l-au vazut , filmul la care s-au uitat . etc LUCRURI DE CACAT SI nu in ultimul rand banale . NU sunt un scriitor , un filosof , vreun parvenit ce se crede artist , NU .Sunt doar un tip care incearca sa gandeasca altceva si am decis sa scriu parte din gandurile mele.Nu va place asta , cititi playboy si libertatea .
Am mai zis , daca vreunu din voi e de parere ca scriu ineptii , va invit frumos sa imi demonstrati ca dumneavostra puteti scrie lucruri frumoase si interesante nu ca mine .. zi buna